close

又回到 [偶家推介] The Trends of 2015 髮型的美學 (下)
大家有無等得好心急??    其實有留意上篇的朋友
我提供的Hashtag己經預告左今日要講既內容
分別就係Style Clash, Reinven Tedtribal 同 Elegant Edge
就咁講真係好空泛   所以大家睇一睇以下段片我再慢慢解釋

 

正式開始今日既主題
Elegant Edge_look 1_1_1_副本.jpg    
今年流行元素可以用一個中心思想表達  就係顛覆傳統 (Traditional Rebels)
用人話解釋係指文化傳統的精髓拆解再重新組合
上一年好流行既Two tone 同 Dip Dye ?? 有無印象??
今年唔好再咁整啦   己經Out左

第一種Style Clash 風格衝擊
Style Clash_look 2_1_副本  
係髮色上會用相像既挑色做出層次  再用頭髮唔同既texture
頭髮唔同既texture可能指上半part直髮  下半part削髮等等
令大眾在混亂的視覺效果中撞擊出一種

第二種Reinven Tedtribal 部落改造
Reinvented Tribal_look 1_副本  
個名真係十分之抽象    到底係咩東東??
官方解科是把原始部落元素例如幾何圖像 單色色塊拼貼等等 融入髮色造型
我消化後理解就是直接在染色時己經設計好圖型的pattern
例如之前網上見過的pixel hair
new-beauty-trend-pixel-colouring-hair-photo2  
不過整成咁番工似乎好難同老闆交代..........

但叫得上大師作品   當然唔會係叫人打曬格仔番工
PR提供左一張圖令的易D明  
unnamed  
佢地稱之為部落髮帶染髮技術   令我更加似明非明~~~
Anyway你地可以拎俾你地髮型師睇下
但做唔做到我唔敢包架~~~~~~


最後一種係Elegant Edge   前衛優雅
亦都係成個collection入而暴中意既style
Style Clash_Look 4_1_副本  
這種風格目的在於係優雅之中加入一些完全相反的元素
成一種自我的時尚態度
例如一個相當classic既髮型配搭幾種color挑染
但坦白講要髮型師係選color時好有sence先出到效果


但如果以上都唔岩你    都仲有一款
照片 1_副本.jpg  
就係由淺變深xDD
因為接下來夏天將會相當流行純色頭髮配髮帶
9D09332F5866FAEA938D3233AA2AF302_副本  
歐美T台 & fashion blogger己經一早帶上
所以如果以上種種style你都唔岩   不防試一試這種懶人style~

想了解更多Goldwell資料可以click入以下網址
http://hk.goldwell.com/ 

如果你好想試下上面提過既三種style~
可以透過官網search香港到底有邊間Salon提供Goldwell既產品
Web  

又或者直接係Facebook查詢


如果你最唔想錯過任何我update既美容時尚生活資訊
記得Like我Fanpage  就一定唔會Miss~~~
https://www.facebook.com/buybuybeautetalk

arrow
arrow

    Ella C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()